Ollaan oltu tänään jo peräti 2 kuukautta avokkini kanssa kihloissa, wau :D
Minä kun en koskaan uskonut kihlautuvani, ja tälle lupauduin jo suorilta kosiessa vaimoksi asti... Onneksi häihin on vielä vuosia aikaa, meillä kun ei ole kiire sen asian suhteen... Mutta minulle "merkittävä" päivä silti vaikkei vuosipäivistä vielä olekaan kyse... Lasken kuukausia ensimmäiseen vuosipäivään ja jopa tosissani uskon näkeväni niitä tämän miehen kanssa monia. Pieni tyttö on onnellinen, olen löytänyt ihanan, minua tukevan miehen jonka kanssa jopa arki sujuu ja ajatusmaailmat ovat suht samanlaiset. Minun nähden siis aika oivallinen suhde, ja parempaan suuntaan ollaan koko aika menossa :)
Nyt vasta alan ymmärtää sitä oman kullan kainalon hehkutusta, olen löytänyt sen kainalon johon parhaiten sovin ja jossa minun on hyvä olla...

Olen viime aikoina miettinyt paljon tätä parisuhdetta ja suuntaa johon olemme matkalla. Voin rehellisesti sanoa etten ole ikinä ollut näin onnellinen, asiat näyttävät sujuvan juuri niin kuin on tarkoituskin. On oma, ihana mies johon voin luottaa tiukimmankin paikan tullen, on kainalo johon käpertyä kun iso maailma pelottaa ja on jopa uusi asunto johon pääsen rakkaani kanssa yhdessä muuttamaan. Olemme kaiketi molemmat kasvaneet ihmisinä ymmärtämään toisiamme paremmin, ja mitä enemmän aikaa vietämme yhdessä niin sitä paremmin tunnumme löytävän yhteisymmärryksen. Olisiko tämä vihdoin se aito, kahden aikuisen välinen rakkaussuhde joka kantaa tulevaisuudessakin meitä molempia, voiko tämä olla sitä kun tuntee jonkun kanssa niin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta ettei kaipaa enää muuta? En tiedä varmaksi, mutta toivon niin. Uskon meidän yhteisen tiemme jatkuvan vielä pitkään, ja aion tehdä kaikkeni tehdäkseni siitä vieläkin pidemmän.
Tiedän olevani vielä nuori sanomaan mitään asiasta varmaksi, mutta epäilen löytäneeni Sen Oikean :)

Eikä mulla oikeastaan muuta asiaa ollutkaan, kunhan tulin hehkuttamaan sitä kuinka onnellinen olen tuon miehenpuolen kanssa. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, tässä sitä siis koko maailmalle kuulutan ;)